پرسپولیس حریف تیم ۷۷ درصدی نشد؛ پدیده موی دماغ بالانشینان

تهران- ایرنا- پرسپولیس مقابل تیمی که تنها در ۲۳ درصد بازی‌های این فصلش نباخته بود تن به تساوی داد و ۲ امتیاز ارزشمند را از دست داد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های پدیده مشهد و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه مساوی یک بر یک به دست آمد.

شاگردان داود سیدعباسی موفق شدند با متوقف کردن میزبان خود به چهارمین امتیاز این فصل دست پیدا کنند. آنها با سه سرمربی در لیگ بیست و یکم چهار تساوی و ۱۰ شکست را داشته‌اند و همچنان با چهار امتیاز ضعیف‌ترین میزبان لیگ برتر بوده‌اند.

پدیده در ۱۳ بازی قبلی خود در ۷۷ درصد مسابقات شکست خورده بود اما موفق شد پرسپولیسی که در چهار دیدار گذشته‌اش به هیچ تیمی امتیاز نداده بود را متوقف کند.

جالب است که سه امتیاز از چهار امتیاز این فصل پدیده مقابل تیم‌های نیمه بالایی جدول یعنی آلومینیوم، پیکان و پرسپولیس به ثبت رسیده است. آنها همانطور که حریف استقلال، سپاهان و مس رفسنجان نشدند اما در سه مسابقه موفق شده‌اند به حداقل امتیاز دست پیدا کنند. جدال بعدی آنها مقابل فولاد خوزستان خواهد بود.

در پانزدهمین جدال این ۲ تیم در لیگ برتر شاهد ثبت هفتمین تساوی بودیم. هفت دیدار با برتری پرسپولیس به پایان رسیده و نماینده مشهد فقط یک پیروزی را از آن خود کرده است.

همچنین پرسپولیس در هفتمین دیدار خارج از خانه خود در این فصل به سومین تساوی رضایت داد. سه برد و یک باخت هم برای تیم یحیی گل‌محمدی به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha