۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۹
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84606449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منصوریان فاتح جدال تمام نفتی

تهران- ایرنا- هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری صنعت نفت آبادان به پایان رسید و نفت مسجد سلیمان از جدال تمام نفتی جنوب بی‌نصیب ماند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت‌ مسجدسلیمان امروز (شنبه) در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با برتری ۲ بر صفر شاگردان منصوریان همراه بود.

طالب ریکانی در دقیقه ۱۴ این بازی نخستین گل صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند تا شاگردان علی‌منصور در پایان نیمه نخست با برتری به رختکن برود. در نیمه دوم محمود مطلق زاده در دقیقه ۷۸ گل دوم صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند و ۳ امتیاز این هفته به حساب صنعت نفت واریز شد.

در ادامه این بازی امید حامدی فر در دقیقه ۸۰ با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا آبادانی ها دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهند. با این نتیجه صنعت نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم و نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم هفته را به پایان رساندند.

ترکیب صنعت نفت:

فرزین گروسیان , محمدطیبی , رضا یزدان دوست , حسین ساکی , امیدحامدی فر , امید خالدی , محمود مطلق زاده , محمد غبیشاوی , مهدی ممی زاده , طالب ریکانی و حسن بیت سعید

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

مسعود پورمحمد، علیرضا دغاغله، مجتبی لطفی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha