۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84607212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمع آوری ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال صدقه در ایوان

ایلام - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: خیرین و نیکوکاران ایوانی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال صدقه طی ۹ ماه گذشته در این شهرستان پرداخت کرده اند.

حمید ایراندوست روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از این میزان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از طریق صندوق های کوچک خانگی، ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال از طریق صندوق های معابر، ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال از طریق صندوق های اماکن و یک میلیارد و ۱۷ میلیون ریال نیز صدقه موردی خیرین شهرستان و خارج از استان است.

وی با بیان اینکه ۷۲۷ میلیون ریال نیز توسط مراکز نیکوکاری در ۹ ماهه سال جاری جمع آوری شده است، افزود: شهرستان ایوان دارای چهار هزار و ۶۲۰ اشتراک خانگی (صندوق کوچک) ، ۷۶ صندوق اماکن و ۹۸ صندوق در معابر عمومی است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان تاکید کرد: صدقات جمع آوری شده صرف تامین جهیزیه نوعروسان، مسکن نیازمندان، کمک هزینه تحصیلی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، کمک هزینه درمانی، اشتغال و ... مددجویان تحت حمایت شده است.

ایراندوست اضافه کرد: همچنین در راستای اعتمادسازی و کاهش هزینه و تسهیل در پرداخت صدقه همشهریان می توانند صدقات خود را از طریق روش کد QR پرداخت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ه) ایوان تاکید کرد: یک هزار و ۸۷۶ خانوار مستمری بگیر، ۸۹۶ خانوار تبصره ۱۴ و ۱۶۳ خانوار تک و چندخدمتی تحت پوشش این نهاد در شهرستان ایوان قرار دارند.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۹۵۶ خانوار ایوانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha