۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1454
کد خبر: 84608298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: یکی از دریچه های عمقی سد استقلال میناب بازگشایی می شود

بندرعباس- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: باتوجه به پرشدن ظرفیت حجم آب سد استقلال این شهرستان امروز یکی از دریچه های عمقی بازگشایی می شود.

مجید سلحشور روز دوشنبه درگفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت ذخیر آب در سد استقلال میناب در پی بارندگی های اخیر در شهرستان میناب و تخلیه ۸۵ میلیون متر مکعبی آن در سیلاب روزهای گذشته باز هم ذخیره آب سد استقلال تکمیل شده است.

وی افزود : بر اساس برآورد کارشناسان شرکت آب منطقه ای هرمزگان و با توجه به پیش بینی بارندگی از ۲۵ دیماه به مدت دو روز در محدوده شهرستان میناب و حوضه آبریز سد استقلال همچنین پیش بینی سیلاب، از امروز ۲۰ دیماه یکی از دریچه های تخلیه کننده عمقی سد استقلال باخروجی ۵۰ متر مکعب در ثانیه بازگشایی می شود.

وی یادآور شد: از تمام مردم میناب اهالی روستاهای حاشیه رودخانه از تمام مردم شریف شهرستان درخواست می شود که از تجمع در کنار رودخانه ها خوداری کنند.
براساس اعلام هواشناسی هرمزگان میناب با ۲۷۲ و رودان با ۱۷۶ میلی‌متر بیشترین بارش هارا داشتند که آسیب بسیاری متحمل شدند واین بارش ها موجب آب گرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهری و روستایی و خسارت به زیر ساخت های عمومی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha