۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84609782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ هزار سلماسی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

ارومیه- ایرنا- فرماندار سلماس گفت: سه هزار نفر در این شهرستان متقاضی نهضت ملی مسکن شده اند که پرونده آنان مورد بررسی قرار می گیرد.

کاظم غنی زاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سلماس و تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان افزود: برای سال اول برآورد ساخت هزار و ۵۵۳ واحد مسکونی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در افق چهارساله حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر سلماس و هزار واحد مسکونی در تازه شهر نیاز خواهد شد.

فرماندار سلماس بیان کرد: دستگاه های اداری باید برای تحقق این امر همه توان و ظرفیت مجموعه خود را بکار گیرند.

غنی زاده ادامه داد: در آینده ای نزدیک شاهد سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان سلماس خواهیم بود و لازم است روسای دستگاه های اداری در خصوص پروژه های مختلف و فرصت ها و چالش های حوزه مدیریتی خودشان در عرصه شهرستان بررسی های لازم را انجام دهند.

وی گفت: ادارات باید آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت سفر مقام عالی استان به سلماس حداکثر بهره لازم را ببریم.

امام جمعه سلماس هم در این آیین با اشاره به اینکه امروز جنگ فرهنگی مهمترین نقطه تمرکز هجمه دشمن بر مردم ماست، افزود: تغییر فرهنگ مهمترین و اساسی ترین راه سلطه و تسخیر فکر و زندگی مردم یک جامعه است.

حجت الاسلام ابراهیم طباطبایی اضافه کرد: مسوولان باید برای خدمت به مردم فرصت را مغتنم شمرده و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی بیان کرد: مردم و مسوولان در وضعیت سخت اقتصادی کشور، وحدت و همدلی خود را حفظ کنند و فاصله بین آن ها باید کمتر شود.

وی تاکید کرد: نیازمند توجه جدی مسوولان ادارات به حفظ شئون دینی و حضور در مراسم ملی و مذهبی به ویژه برپایی نماز جماعت در ادارات هستیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات عباس محمدزاده، معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار سلماس قدردانی و محمد مطهری به عنوان معاون جدید معرفی شد.

سلماس از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است که در فاصله ۸۵ کیلومتری ارومیه، مرکز استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha