تیم بدمینتون توس مسیر با پنج ملی پوش میزبان نماینده اراک خواهد بود

مشهد-ایرنا- سرمربی تیم بدمینتون توس مسیر مشهد گفت: این تیم در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر بدمینتون کشور با پنج ملی پوش فردا پنجشنبه میزبان نماینده اراک در مشهد خواهد بود.

سعید بابیانی روز چهارشنبه در آستانه آخرین دیدار خانگی این تیم در لیگ برتر بدمینتون مردان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی رضایی، سعید بابیانی، محمد زرچی،  محمدامین علی اکبریان، سینا سالاری، محمدجواد غریب و امیر رضا بیانی اعضای تیم را برای بازی فردا تشکیل می دهند که به جز علی اکبریان و غریب بقیه عضو تیم ملی هستند.

وی اضافه کرد: در نیم فصل اول این رقابت ها، بازی رفت به سود نماینده اراک پایان یافت و نماینده مشهد برای جبران شکست دیدار رفت اراده ای قاطع دارد.

سرمربی تیم بدمینتون توس مسیر مشهد گفت: مسابقه فردا آخرین بازی خانگی توس مسیر در لیگ برتر است و هفته بعد باید در سیستان و بلوچستان مقابل نماینده این استان به میدان برویم.

با بیانی افزود: در حال حاضر در رده ششم جدول هشت تیمی لیگ برتر بدمینتون قرار داریم که در صورت برد بازی فردا و بازی هفته آینده مقابل سیستان و بلوچستان می توانیم به کسب جایگاه چهارم یا پنجمی در لیگ برتر امیدوار باشیم.

مسابقه فردا بین تیم بدمینتون توس مسیر مشهد و نماینده اراک ساعت ۱۵ فردا پنجشنبه در سالن اختصاصی شهید فخار مشهد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha