۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 84610984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی نساجی مازندران: با جنگندگی به میدان می‌رویم

تبریز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در بازی فردا مقابل تراکتور مثل بازی هفته گذشته با جسارت و جنگندگی بیشتر وارد میدان خواهیم شد تا دست پر خارج شویم.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و نساجی مازندران افزود: قطعاً بازی فردا برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود، چرا که شناخت خوبی از هم دارند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره با اینکه فردا آخرین بازی نیم‌فصل اول است و تیم‌ها کاملاً از هم شناخت دارند، خاطرنشان کرد: بازی‌ها تاکتیکی، پُرفشار و سخت شده و تراکتور روز به روز پیشرفت کرده و تیم بسیار خوبی است ولی جایگاه این تیم اینجای جدول نیست و بسیار بالاتر است چرا که بازی‌هایی که در ۲ سه هفته گذشته انجام داده این موضوع را نشان داده است.

الهامی عنوان داشت: ما هم تیم خوبی هستیم و رفته رفته بهتر شدیم و سخت بودن بازی فردا را لمس کردیم و بچه‌ها باید با تمرکز لازم مثل بازی‌های گذشته و با جسارت و جنگندگی بیشتر وارد زمین شوند تا دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی نساجی درباره مصدومان و محرومان تیمش اذعان کرد: کریم اسلامی محروم بوده و در مورد مصدومان نمی‌توانیم صحبت کنیم، چون همیشه گفتم همه بازیکنان آماده هستند قطعاً بچه‌ها جای بازیکنانی که نیستند را پُر می‌کنند تا در وهله اول بازی باکیفیتی انجام دهیم و بعد تیمی که لیاقت بردن دارد، برنده شود. 

دیدار تیم های تراکتور و نساجی مازندران فردا پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha