فرمانده سپاه کردستان: مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در انتصابات نباید سهم‌خواهی وجود داشته باشد گفت: کسانی که مسئولیت اداری قبول می کنند باید پاسخگوی مردم باشند.

به گزارش ایرنا، سردار سید صادق حسینی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: مسوولان نباید به دنبال منافع شخصی و گروهی باشند بلکه باید خیر و صلاح مردم را هدف بدانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ترور حاج قاسم سلیمانی خلاف همه قوانین بین‌المللی بود اضافه کرد: دولت و رسانه‌ها باید طرح دعوای واقعی ترور این فرمانده در مجامع ببن‌المللی را پیگیری کنند.

سردار حسینی ادامه داد: یکی از خواسته‌های تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای هم باید تحویل دادن عوامل اصلی ترور به مراجع مرتبط بین المللی باشد.

وی رسالت خبرنگاران را سنگین دانست و افزود: آنها باید به تحلیل و تبیین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حوادث روز، پیشرفت‌های انقلاب و شکست‌های دشمن بپردازند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: جنگ شناختی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی، معاندین و توطئه‌های دشمن از دیگر نکات مهمی است که رسانه‌ها باید به آن بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه زبان رسانه را با هم افزایی تقویت کنیم اظهار داشت: آموزش اهالی رسانه هم باید پیگیری شود.

سردار حسینی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی گفت: آنها روزی فکر می‌کردند با ترور مسوولان، نظام سقوط می‌کند و در این راستا ۷۰ نفر از مسوولان مهم را در پنج ثانیه شهید کردند.

وی در ادامه با اشاره به محکومیت زهرا محمدی و جوسازی و دروغ پردازی رسانه‌ای معاندین اظهار داشت: او عنصر اصلی ضدانقلاب و گروهک دموکرات بود.

سردار حسینی تاکید کرد: در دانشگاه کردی تدریس می‌شود، همه ائمه جمعه و جماعات به کردی خطبه خود را ارائه می‌دهند، شبکه استانی بیشترین زمان خود را به پخش برنامه های زبان کردی اختصاص می‌دهد بنابراین گفتن این موضوع که این متهم به دلیل آموزش زبان کُردی محکوم شده است خلاف واقعیت است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه وجود پیوست فرهنگی و رسانه‌ای در احکام قضایی ضروری است افزود: لازم است برای مقابله با هجمه‌ها و تحریف‌های رسانه‌های معاند،  تبیین و روشنگری صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha