مدیرکل  ورزش وان ترکیه با مسوولان آذربایجان‌غربی دیدار کرد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل جوانان و ورزش استان وان ترکیه در دومین روز سفر به شهر ارومیه با معاون استاندار آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، نوزات اینانچ /nevzat inanç/ مدیرکل جوانان و ورزش استان وان ترکیه در دومین روز سفر به شهر ارومیه با ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی و حسین مهدی زاده شهردار ارومیه دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان وان ترکیه با اشاره به موقعیت همسایگی استان وان ترکیه و آذربایجان‌غربی، امضای تفاهم‌نامه جدید بین ۲ استان را در رشد و توسعه ورزش و حوزه جوانان ۲ طرف موثر عنوان کرد و گفت: در تفاهم‌نامه جدید تعداد رشته‌ها از ۱۸ به ۳۲ رشته افزایش خواهدیافت و زمینه برای برگزاری اردوهای مشترک و انتقال دانش و تجربیات ورزشی و فرهنگی ایجاد خواهدشد.

اینانج با خرسندی از میزبانی استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه افزود: امیدواریم در آینده امکان همکاری‌های ورزشی با کاهش محدودیت‌های کرونایی بیش از پیش افزایش یابد.

ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی هم در این دیدار گفت: هفته آینده استاندار وان ترکیه به شهرستان خوی در آذربایجان‌غربی سفر خواهدکرد  تا ارتباطات ۲ طرف بیش از پیش گسترش یابد.

در این دیدار شهردار ارومیه نیز حضور داشت و دو طرف هدایایی به رسم یادبود اهدا کردند.

هیات سه نفره جوانان و ورزش استان وان ترکیه به منظور امضا و احیای تفاهم نامه از روز گذشته به ارومیه سفر کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha