وزیر آموزش و پرورش هنرستان دخترانه شهید فخری زاده زاهدان را افتتاح کرد

زاهدان- ایرنا- هنرستان دخترانه شهید محسن فخری زاده با هدف پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان حاشیه شهر زاهدان امروز پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح مدرسه شهید فخری زاده در زاهدان به خبرنگار ایرنا گفت: این هنرستان ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ مترمربع و یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا با اعتبار هشت میلیارد تومان ساخته شده است.  
حسنعلی میرعبدی افزود: این هنرستان با چهار کارگاه کامپیوتر، خیاطی، نقشه کشی و طراحی ظرفیت ۱۲۰ دانش آموز را دارد که با هدف پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان حاشیه شهر زاهدان با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

وی از بازدید وزیر آموزش و پرورش از پروژه در حال ساخت هنرستان مهارتی دارالفنون زاهدان به گستره چهار هکتار خبر داد و افزود: این پروژه خیرساز با هدف توسعه رشته‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش احداث خواهد شد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مجتمع هنرستانی دارالفنون زاهدان با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد تومان توسط خیرمدرسه ساز محمد ایثاری در سه طبقه در حال ساخت است و تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می رسد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha