۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 84613422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو خبر کوتاه از سلماس

۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
کد خبر: 84613422
دو خبر کوتاه از سلماس

ارومیه-ایرنا- افتتاح نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی و اهدای ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند از خبرهای کوتاه روز شنبه شهرستان سلماس است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افتتاح نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی در این شهر گفت: در این نمایشگاه ۴۵ اثر در سبک های رئالیسم، امپرسیونیسم، مینیاتور (نگارگری ایرانی)، طراحی آبرنگ، کنته، مداد رنگی و رنگ و روغن به نمایش گذاشته شده است.

اضغر فیض اللهی با اشاره به اینکه عزیزه ساعدی، فاطمه حیدری و ریحانه علیزاده آثارشان را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند، افزود: ایجاد ارتباط بین هنرمندان، تبادل اطلاعات در مورد تکنیک ها و تجارب جدید، ایجاد انگیزه و افزایش قدرت تفکر و تحلیل، خلاقیت بخشی و الهام گرفتن برای خلق اثر از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس در سال جاری، حمایت هر چه بیشتر از هنرمندان جوان برای ارائه توانایی ها و معرفی بهتر به دوست داران فرهنگ و هنر است .

به گفته وی، این نمایشگاه گروهی به مدت یک هفته در ۲ نوبت صبح /۹ تا ۱۳/ و عصر/۱۶ تا ۱۸/ در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس دایر است.

بیش از۱۰۰هنرمند سازمان یافته در رشته طراحی و نقاشی فعالیت دارند.

اهدای ۲۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس از اهدای ۲۰ دستگاه تبلت به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و اضافه کرد: ارزش این اقلام ۴۴۰ میلیون ریال بوده که با مشارکت خیّران تهیه شده است.

مهدی خضرلو با بیان اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز سلماسی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، ادامه داد: ۵۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت، متقاضی دریافت دستگاه‌های ارتباطی برای استفاده در سامانه‌های درسی هستند که با بررسی و شرایط متقاضیان نسبت به تامین آن اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در تامین هر دستگاه تبلت مبلغ  ۱۸۰ میلیون ریال توسط خیران تامین و مابقی نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) خریداری و تحویل دانش آموزان واجد شرایط شده است.

رییس کمیته امداد سلماس گفت : تاکنون ۳۳۹ عدد تبلت وگوشی هوشمند توسط کمیته امداد با مشارکت خیرین دراین شهرستان به دانش اموزان نیازمند اهداء شده است .

به گزارش ایرنا، بیش از سه هزار خانوار در سلماس زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.

شهرستان سلماس در شمال آذربایجان‌غربی قرار دارد و دارای بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha