۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84613530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قلع و قمع بناهای غیرمجاز در چهار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

قزوین-ایرنا- مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بناهای احداثی در حدود چهار هکتار از اراضی کشاورزی استان در شهرستان تاکستان قلع و قمع و تخریب شد.

پرویز عبدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای مفاد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ۱۷ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان تاکستان قلع و قمع و تخریب شد.

این مسوول گفت: قلع و قمع و تخریب بناهای احداثی با حضور نمایندگانی دادستانی، نیروی انتظامی و کارشناسان مدیریت امور اراضی انجام شد.

وی با بیان اینکه مطابق قانون، اراضی تغییر کاربری داده شده به شکل غیرمجاز باید به شکل اولیه خود بازگردد و ساخت و سازهای انجام شده در آن قلع و قمع و تخریب شود، ادامه داد: هرگونه نصب کانکس، ساخت اتاقک، دیوارکشی، فنس کشی و تخلیه مصالح ساختمانی در حکم تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی محسوب شده و با آن برخورد قانونی می شود.

این مسوول گفت: خرد کردن و تکه تکه کردن اراضی کشاورزی نیز در حکم تغییر کاربری غیرمجاز محسوب شده و با متخلفان برخورد می شود.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: شهروندان باید با گزارش تغییر کاربری های غیرمجاز در صیانت از اراضی کشاورزی یاری کنند.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha