عضو شورای شهر یزد: افزایش بودجه شهرداری از طریق درآمدهای پایدار تامین می شود

یزد - ایرنا - رییس کمیسیون بودجه، درآمد پایدار و سرمایه گذاری شورای شهر یزد گفت: نمایندگان این نهاد تلاش دارند ، افزایش بودجه شهرداری مرکز استان در سال ۱۴۰۱ شمسی از طریق درآمدهای پایدار تامین شود تا شهروندان متحمل پرداخت عوارض بیشتر نشوند.

به گزارش ایرنا، عزیزالله سیفی روزشنبه در جمع اعضای شورای مرکز استان یزد با ارایه گزارشی از اقدام های کمیسیون یادشده افزود: این مجموعه برای تامین رفاه و آسایش شهروندان جلسه های متعددی برای بررسی تعرفه عوارض شهرداری آغاز کرد.

این عضو شورا اظهارکرد: بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری با محوریت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد، در جلسه های مختلف در دستور کار قرار دارد و میزان افزایش یا کاهش در برنامه های مختلف در حال بررسی است و پس از مطالعه لازم و پیشنهاد شهرداری به شورا رقم قطعی اعلام می شود.

سیفی با تاکید بر رویکرد عدالت محور شورای شهر گفت: در تلاش هستیم تا علاوه بر توزیع عادلانه خدمات شهری در مناطق مختلف، مردم مناطق کمتر توسعه یافته عوارض کمتری به شهرداری پرداخت کنند.

عضو شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: هم اکنون سازمان های مختلف شهرداری پیشنهاد بودجه مربوطه خود را به کمیسیون یادشده تحویل دادند که پس از بررسی ، مصوبه وارد صحن علنی شورا  و بودجه ۱۴۰۱ شهرداری یزد تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: پس از بررسی عوارض شهرداری از سوی شورا، مصوبه به شهرداری ارایه می شود و شهردار ظرف ۱۵ تا ۲۰ روز آینده لاحیه بودجه را به شورا تحویل می دهد که پس از بررسی در کمیسیون تلفیق مجدداً در صحن علنی شورا مطرح می شود.

شورای شهر یزد ۱۱ عضو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha