خدمات پایگاه خودرویی واکسیناسیون میانرود شیراز متوقف شد

شیراز-ایرنا- معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،اعلام کرد:ارائه خدمات پایگاه خودرویی واکسیناسیون میانرود در شیراز به دلیل شرایط نامساعد جوی تا اطلاع ثانوی و به صورت موقت،متوقف شد.

 دکتر محمدرضا کریمی روز شنبه با بیان این که با توجه به شرایط نامساعد جوی، ارائه خدمات در پایگاه خودرویی واکسیناسیون شهرک میانرود واقع در ورزشگاه پارس متوقف شده است افزود : خدمات در دیگر مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حال انجام است،  شهروندان برای دریافت واکسن می توانند به دیگر مراکز سطح شهر مراجعه کنند.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: پس از خروج سامانه بارشی و مساعد شدن شرایط جوی، ارائه خدمات واکسیناسیون در پایگاه خودرویی میانرود، مجدد آغاز می شود.

محله میانرود در استان فارس و در محدوده‌ی جنوبی شهر شیراز واقع شده است.

از ابتدای شیوع تاکنون؛۵۱۵ هزار و ۵۰۸ مبتلا به کرونا در فارس شناسایی شدند

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی اطلاعیه ای، آخرین وضعیت کرونا در استان فارس را از ابتدای شیوع تا امروز ، بیست و پنجم دی ۱۴۰۰، اعلام کرد.
 
 به گزارش ایرنا ، در این اطلاعیه آمده است:از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۷۵۷ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۵۱۵ هزار و ۵۰۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۵۸۵ هزار و ۵۵۵ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۴۵۰ هزار و ۸۵۱ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون ۲۸۳ هزار و ۲۰۲ مورد تست سریع انجام شده و ۶۴ هزار و ۶۵۷ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۷۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۸۳ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۷۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته  سه هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به هفت هزار و ۴۴۷ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۰۶ هزار و ۲۲۳ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به ۶ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۵۳۸ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۲۲ دُز نوبت اول، دو میلیون و ۹۶۷ هزار و ۱۱۸ دُز نوبت دوم و ۷۴۹ هزار و ۸۹۸ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha