جانشین پلیس راه کردستان: تنها یک راه اصلی در استان باز است

سنندج- ایرنا- جانشین رییس پلیس راه کردستان گفت: تنها مسیر قروه-دهگلان-سنندج باز و سایر مسیرها عملا مسدود است یا تردد در آنها امکان پذیر نیست.

سرهنگ حمید عبدالملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد در مسیر قروه-دهگلان-سنندج نیز خطرناک است و تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و با شرایط جوی کنونی ممکن است این مسیر هم مسدود شود.

وی با بیان اینکه تردد هر نوع کشنده و تریلر در همه محورهای استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است ادامه داد: هم اکنون ماموران پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر شده و از ورود خودروهای مشمول ممنوعیت به این محورها جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ عبدالملکی یادآور شد: محورهای سقز-بانه، سقز - بوکان، سقز-مریوان، مریوان-سروآباد، مریوان-کامیاران، بیجار-قروه، بیجار-همدان، سنندج-کامیاران، سنندج-حسین‌آباد و سنندج-دیواندره راه‌های مسدود استان است.

وی اضافه کرد: رانندگان به هیچ عنوان محورهای استان کردستان را تا قطع بارش‌ها برای سفر انتخاب نکنند و در صورت لزوم بدون همراه داشتن تجهیزات زمستانی راهی سفر نشوند.

جانشین رییس پلیس راه استان کردستان گفت: هم اکنون بارش‌ها ادامه دارد و دما بین منفی ۱۰ تا منفی ۱۲ درجه است که حتی نمک‌پاشی در جاده‌ها را بی اثر کرده است.

طبق اعلام هواشناسی کردستان بارش برف و باران از اوایل هفته جاری شروع شده و تا سه شنبه تداوم دارد.

در شبانه روز گذشته ارتفاع برف در شهرهای مریوان، بانه و سقز به بیش از ۵۰ سانتی متر(نیم متر) رسید.

هم اکنون بیش از ۵۵۰ روستای کردستان در محاصره برف قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha