۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84616542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان سنندجی شاخه درختان را برف‌تکانی کنند

سنندج-ایرنا- شهردار سنندج گفت: بارش سنگین برف که از شب گذشته آغاز شده باعث سنگینی شاخه درختان و شکسته شدن برخی از درختان سطح شهر شده که انتظار می رود شان با مشارکت در انجام برف‌تکانی درختان محل سکونت خود در حفظ و حراست از این سرمایه شهری سهیم باشند.

به گزارش ایرنا، سیدانور رشیدی روز دوشنبه اظهار داشت: از شب گذشته نیروهای خدوم وزحمتکش شهرداری در ستادهای برف روبی سطح شهر بدون وقفه در حال خدمت رسانی و برف روبی معابر هستند که  قدردان تلاش شبانه روزی تمام کارکنان و کارگران شهرداری هستم.

وی گفت : به علت بارش سنگین برف شاخه درختان سنگین شده و شب گذشته شاهد شکسته شدن چندین اصله درخت در سطح شهر بودیم  که باعث مسدود شدن خیابان ها هم شد.

شهردار سنندج افزود: مشارکت و تعامل شهروندان در این روزهای برفی می‌تواند شهرداری را در ارائه خدمات رسانی مناسب یاری کنند.

وی از شهروندان خواست: در راستای حفظ و صیانت از درختان سطح شهر این سرمایه زیست محیطی نسبت به برف تکانی محل سکونت و مغازه‌های خود اقدام کنند.

رشیدی ابراز امیدواری کرد،شهروندان با همکاری کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری و رعایت نکایت ایمنی و اقدام لازم در زمینه برف تکانی درختان سطح شهر را انجام داده و در این روزهای برفی بیشتر هوای درختان سطح شهر را داشته باشند.

سنندج با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha