به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل غرب تهران بزرگ، فرهاد سلیمانمنش، سرپرست تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در نشست شورای اداری اداره کل غرب تهران بزرگ که با حضور معاونان، روسای شعب و روسای ادارات اداره کل برگزار شد، با اشاره به سخنان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی؛ تحول، عدالت و اعتماد را از اصول راهبردی اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ برشمرد و تصریح کرد: همه فعالیتها باید بر محور این راهبردها پیش برده شود.
وی با تاکید بر انسجام و یکپارچگی مسئولان و کارکنان در راستای اهداف سازمانی گفت: اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از گذشته به دلیل توانمندی کارکنان، تخصیص، موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در پایتخت، اهمیت نقش منابع و مصارف سازمان، ایدههای خلاقانه و نقشآفرینی در اجرای طرحهای ملی همیشه به عنوان اداره کل پیشرو در اهداف متعالی سازمان مطرح بوده و با وحدت، همگرایی و گسترش تعاملات باید ضمن ارتباط با شرکای اجتماعی، اعتماد عمومی نسبت به سازمان را افزایش بخشیم.
سلیمانمنش عملکرد اداره کل در سیاستگذاری و اجرای فرایندهای کاری در شعب طی چند ماه اخیر را بینظیر دانست و گفت: طرح پوشش بیمه فراگیر خانواده ایرانی و وصول مطالبات و پاسخگویی به مراجعان غیرحضوری و فعالیتهای جاری فراتر از حد انتظار بوده و از تلاشهای بیشائبه همه مسئولان و کارکنان تشکر میکنم.
وی با اشاره به جذب پوشش بیمه ۱۴ هزار و۷۰۰ نفر و عقد قرارداد در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ گفت: پس از اعلام راهبرد کلان سازمان مبنی بر اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از سوی مدیر عامل سازمان کارگروهی در سطح اداره کل و شعب تشکیل شد و پس از آموزش بازاریابی به کارکنان، تشکیل سامانه اطلاعرسانی، اعزام بازاریابها به کارگاههای بالای ۵۰ نفر و تعامل با کارفرمایان و حضور در مکانهای پرتردد از قبیل مترو، پاساژها، ترمینالها، دانشگاهها، مساجد و... طراحی و تهیه اقلام تبلیغاتی و اطلاعرسانی از طریق رسانههای گوناگون و شبکههای مجازی نیز انجام گرفت که این موارد باعث شد، این موفقیت بزرگ را شاهد باشیم.
سرپرست تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ حضور روسای ادارات اداره کل، روسا و معاونان شعب را در اجرای این طرح ملی بیمه فراگیر خانواده ایرانی در سطح غرب تهران بزرگ یکی از مهمترین راهبردها در برنامهریزی و حضور در اجرای فرایندهای بازاریابی شعب بسیار اثربخش دانست و از تلاش مضاعف آنها تقدیر و تشکر کرد.
در این نشست ۸ ساعته حسین مشیری تبریزی، مدیر کل امور بینالملل سازمان تامین اجتماعی جایگاه و عملکرد تامین اجتماعی در جهان (ISSA) و نمونههایی از وضعیت تامین اجتماعی در کشورهای مختلف را به طور کامل توضیح داده و سپس سرپرست تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن تشریح شاخصهای تعریفشده ارزیابی عملکرد شعب بر مبنای بازرسی نظارتی و عملکرد شعب و میزان پیشرفت، انتظارات و مشکلات را مورد بحث و تبادلنظر قرار داد.
معاونان اداره کل، کلیه روسای شعب غرب تهران بزرگ و روسای ادارات نیز در پایان مسائل و مشکلات و برنامههای پایان سال را تشریح و مورد واکاوی قرار دادند.
به گزارش ایرنا، سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی ایران بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش مقررات حمایتی قرار داده است.
بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۱۴ میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان بیمهشده اصلی و بیش از چهار میلیون نفر به عنوان مستمریبگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاهمدت بیمهای و درمان بهرهمند میشوند.
با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروهها، در مجموع بیش از ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار میروند.
نظر شما