۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱
کد خبر: 84623486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن بزرگ کوثر در خلخال برگزار شد

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱
کد خبر: 84623486
جشن بزرگ کوثر در خلخال برگزار شد

اردبیل - ایرنا - همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ کوثر در خلخال برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال روز یکشنبه در این مراسم بر لزوم بهره‌گیری از سیره فاطمی و الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) در بین بانوان جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام فیاض تمجید با پرداختن به شان و منزلت والای حضرت فاطمه الزهرا (س) فرزندان را به تجلیل از مقام مادران و همسران را به تجلیل از بانوان با اهدای هدایایی در این روز بزرگ فراخواند.

او اظهارکرد: حضرت فاطمه (س) نمونه بارز خلقت پروردگار عالم بوده و نشانگر رشد یک زن عالی مقام اسلام با وجود تمام مشکلات است و چنانچه بانوان امروزی جامعه سیره اخلاقی آن حضرت را الگوی خود قرار دهند بسیاری از مشکلات جامعه برطرف و فاصله بین فرزندان با اولیای خانواده کاهش و همچنین آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال افول عواطف خانوادگی در میان خانوده‌های امروزی را از جمله عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و افزود: افزایش سطح استفاده از فضای مجازی در بین خانواده‌های امروزی و نیز افزایش مشاجره‌های لفظی والدین موجب تغییر رفتار فرزندان و احتمال قرار گرفتن آنها در معرض آسیب‌های اجتماعی شده است.

حجت‌الاسلام تمجید بیان کرد: فرزندان ما برخلاف آنچه که ما می‌خواهیم و آن‌طور که ما هستیم تربیت یافته و بزرگ می‌شوند، بنابراین همه والدین باید مراقب رفتار خود در خانواده باشند تا فرزندان دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز در محل مصلای نماز آیت‌الله خامنه‌ای خلخال برگزار شد ، برنامه‌های متنوعی از جمله مولودی‌خوانی و اجرای سرود و تجلیل از نفرات برتر مسابقات احکام و بانوان نمونه اجرا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha