سپاه کربلا برای رفع چالش آبی مازندران ۲۱۵ میلیارد تومان هزینه می‌کند

نوشهر - ایرنا - فرمانده سپاه کربلای مازندران از اختصاص ۲۱۵ میلیارد تومان به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) این نیرو خبر داد و گفت که این مبلغ برای رفع چالش آبی استان هزینه خواهد شد.

سردار سیاوش مسلمی روز یکشنبه در آئین کمک مومنانه شهرستان نوشهر افزود: به عنوان بخشی از بدنه نظام امسال قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را با عضویت کمیته امداد ، بنیاد مستضعفان ، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت تشکیل دادیم و برای چالش های آبی امسال و سال آینده استان هدفگذاری شده است.

وی مهم ترین عامل چالش آبی در مازندران را نداشتن زیر ساخت های لازم و فنی بر شمرد و گفت : علی رغم بارش های مناسب متاسفانه نبود این زیر ساخت ها مشکل ساز شده است و به دنبال آن هستیم تا قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با همکاری شرکت آب  وفاضلاب مازندران در دو ماه باقی مانده  امسال و ۶ ماه نخست سال آینده این چالش آبی را در استان بر طرف کنیم.

سردار مسلمی همچنین از برنامه ریزی برای رفع مشکل راه های روستایی و جاده های بین مزارع در مناطق بالادست و محروم در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و افزود که این برنامه ها با کمک دستگاه اجرایی مرتبط عملیاتی خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از کنک خیرین و مردم شهرستان نوشهر در کمک مومنانه قدردانی کرد و گفت: امروز به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) دختر نبی اکرم(ص) توزیع دو هزار بسته کمک مومنانه به ارزش یک میلیارد تومان و توزیع ۲۵ سری جهیزیه نو عروسان به ارزش یک میلیارد تومان اجرا می شود.

وی افزود : این نهضت تبلور باورهای دینی و فرهنگ انسان‌دوستی مردم و خیرین استان است که از اوایل شروع آن در کنار بسیج و سپاه برای کمک به نیازمندان شتافتند.

سردار مسلمی با تبریک مناسبت روز مادر و میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: امروز عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مدیون مادر شهیدان است.

از ابتدای امسال تاکنون در سه مرحله کمک مومنانه ۶ هزار بسته کمک معیشتی و ۱۷۵ سری جهیزیه نوعروسان میان نیازمندان توزیع شده است.

شهرستان نوشهر با جمعیتی دست کم ۱۳۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha