۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84624481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸۶ فعالیت عمرانی توسط گروه‌های جهادی خراسان شمالی انجام شد

بجنورد_ ایرنا_ مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: ۲۸۶ فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط گروه های جهادی در این استان انجام شد.

علی دارابی روز دوشنبه در حاشیه انتخابات مجمع جهادگران خراسان‌شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اینک هزار و ۳۴۹ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۴۹ گروه جهادی برادر و ۴۷۴ گروه جهادی خواهر هستند و بیشتر این گروه های جهادی جغرافیا محور و در سایر استان ها نیز فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: در این مدت؛ ۸۸ مورد ساخت مسکن محرومان، ۸۱ مورد تعمیر و مرمت، ۲۳ مورد تعمیر و ساخت مسجد، ۳۳ مورد آبرسانی و ۶۱ مورد ساخت سرویس بهداشتی توسط گروه های جهادی خراسان شمالی انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی افزود:  بیشترین مورد تعمیر و ساخت مسکن محرومان در منطقه محروم راز و جرگلان با ۶۵ مورد و ۲۰ مورد در شهرستان مانه و سملقان انجام شده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر فعالیت های عمرانی در این مدت؛ ۱۲۰ هزار بسته معیشتی، ۶۶۴ سری جهیزیه، ۲۵ هزار و ۶۲۱ بسته لوازم تحریر، ۹۲۳ مورد ذبح قربانی، آزادسازی ۳۲ زندانی و همچنین توزیع غذای گرم، سبد بهداشتی و دیگر موارد امدادی و خدماتی از ابتدای امسال تاکنون در مناطق محروم استان انجام شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha