۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبر: 84624514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جو آرام و پایدار در هوای خراسان رضوی حاکم است

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبر: 84624514
جو آرام و پایدار در هوای خراسان رضوی حاکم است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در حال حاضر جو آرام و پایدار پدیده غالب در این استان است.

زهرا آهنگرزاده روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا سه روز آینده پدیده جوی خاص در خراسان رضوی وجود ندارد اما در نواحی شرقی این استان وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر کیفیت هوای مشهد سالم است اما پایداری جو تا روز چهارشنبه سبب افزایش میزان آلاینده‌ها و ایجاد هوای ناسالم در مناطق صنعتی استان به ویژه در مشهد خواهد شد. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای استان تا روز پنجشنبه افزایش پیدا می‌کند و به تدریج از سرمای هوا کاسته و هوا گرم‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین پنج درجه زیر صفر تا ۱۱ درجه سلسیوس در نوسان بود افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به حدود ۲ درجه زیر صفر می‌رسد.

آهنگرزاده ادامه داد: ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت نیز در شهرستان‌های بردسکن، بجستان و فریمان با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha