۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84627129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: بانوان در پاسداری از خانواده نقش ثمربخشی دارند

گناوه - ایرنا - فرماندارگناوه گفت: بانوان جامعه اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش آفرین بوده‌اند که تربیت نسل‌های آینده و پاسداری از خانواده از مهم‌ترین آنها است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه به نقل از محمدتقی صفری در نشست با بانوان فرهیخته و موفق این شهرستان افزود: بانوان با اتکا بر خدا و اهل بیت (ع) انسان‌هایی بزرگی را مانند امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، شهدا و شهید سلیمانی‌ها تربیت کردند که برای همه جامعه مایه عزت و افتخار هستند.

وی اظهارداشت: امروز مادران و همسران شهدا و زنان پاکدامن و مومنه کشورمان الگو و مایه افتخار و مباهات هستند.

صفری گفت:  در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی بانوان و مادران توانستیم شجاعانه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و امروز نیز در عرصه های مختلف حضور دارند و الگو هستند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مسئولیت‌های زنان تنها به مسئولیت‌های اقتصادی و کار گنجانده نمی‌شود بلکه تلکیف آنها به پهنای وجودی جهان امروزی است و در همه ابعاد نقش موثری دارند.

وی افزود:  زنان در تربیت، تواضع اخلاص، پاکدامنی، شهامت،اخلاق، رفتار و همسرداری می‌توانند الگو باشند و جامعه ای موفق  است که چنین بانوانی داشته باشد.

صفری  ادامه داد: باوجود اینکه استکبار جهانی، باورها و پایه‌های اخلاقی و اعتقادی را در جامعه اسلامی  هدف قرار داده است اما با تکیه بر خانواده‌های مستحکم و  بانوان همیشه درصحنه  می‌توان بر توطئه‌های آنها  فائق آمد و بنیان خانواده را حفظ کرد.

وی گفت:  در راه اعتلای  اهداف بلند انقلاب و نظام اسلامی همه باید در کنار هم  با تمام توان و با اطاعت پذیری از ولایت تلاش کنیم.

فرماندار گناوه افزود: فرمانداری آماده همکاری و کمک به بانوان این شهرستان در اجرای برنامه‌ها  است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha