۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84628631
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار کاشمر: هزار میلیارد تومان در بخش تولید این شهرستان سرمایه گذاری شده است

مشهد- ایرنا- فرماندار کاشمر گفت: طی سه سال اخیر با پشتیبانی‌هایی که صورت گرفته نه تنها هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده بلکه بالغ بر هزار میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف و بنگاه‌های کوچک، متوسط و بزرگ سرمایه‌گذاری شده است.

مسلم ساقی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان سهم اشتغال کاشمر در بخش خدمات  را ۴۲ درصد، در صنعت و معدن ۳۰ درصد و در کشاورزی ۲۸ درصد اعلام کرد و افزود: ۴۶ طرح سرمایه گذاری دارای مجوز تاسیس در شهرستان داریم و از ابتدای امسال و سال گذشته در حوزه صنعت، معدن، اصناف و مشاغل خانگی هزار و ۱۳۰ اشتغال ایجادی در کاشمر صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۱ جلسه  ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان از ابتدای سال تاکنون ادامه داد: در حال حاضر در حوزه صنعت و معدن ۶۹ واحد فعال دارای پروانه داریم و تعدادی از واحدهای تولیدی غیر فعال با حمایت هایی که شده فعالیت خود را آغاز کرده اند با این حال هم اکنون هشت واحد تولیدی برای ادامه کار با مشکل مواجهند.

فرماندار کاشمر گفت: در مرحله اول تلاش شده است ظرفیت واحدهای تولیدی  تثبیت و ارتقا یابد که خوشبختانه طی سه سال اخیر سه واحد تولیدی بزرگ در شهرستان ایجاد شده  که در حوزه بازار و صادرات موفقیت‌هایی داشته‌اند.

ساقی افزود: به رغم کمبود اعتبارات، با برگزاری جلسات شورای هماهنگی و همگرایی فقط در 6 ماهه اول  امسال بالغ بر ۷۰۴ میلیارد تومان تسهیلات شبکه بانکی در حوزه های مختلف پرداخت شده است.

وی جانشین شدن بانک در واحدهای تولیدی بدهکار گاه  راکد را یکی از مشکلات جدی در شهرستان برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت دستگاه قضا شاهد رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha