۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 3196
کد خبر: 84628638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰تن نمک برای بازگشایی جاده های الیگودرز تامین شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز گفت: برای بازگشایی محورهای ارتباطی این شهرستان در زمان بارش برف ۳۰۰ نمک تامین شده است.

به گزارش ایرنا، "ماشاالله نعمتی" روز پنجشنبه در جلسه کمیته بحران این شهرستان با اشاره به اقدامات دستگاه‌های خدمات رسان در بارندگی های  2هفته اخیر اظهار داشت: گستردگی و وسعت زیاد شهرستان ودارابودن مناطق سخت گذر، کار خدمات رسانی را سخت کرده بود اما با تلاش های صورت گرفته و استفاده از ظرفیت استان و استانهای همجوار توانسته ایم محورهای ارتباطی را در کوتاه ترین زمان بازگشایی کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر امکانات شهرستان و تامین ۳۰۰ تن نمک وشن، هفت دستگاه ماشین آلات راهداری استان درالیگودرز مستقر هستند تا در صورت بارندگی در بازگشایی محورها اقدام لازم صورت بگیرد.
فرماندار الیگودرز از مسافران و رانندگان درخواست کرد که از تردد در محورهای کوهستانی این شهرستان به دلیل برودت هوا و کولاک جدا خودداری کنند.
گودرزی مسئول شیلات الیگودرز نیز در این جلسه گفت: بر اثر بارش برف و مسدود شدن مسیر الیگودرز به مورزرین و یخ زدگی سطح آب و کانال ورودی آب به مجموعه پرورش ماهی این منطقه، ۸۰ درصدماهیان، بیش از ۲۴۰ هزار قطعه ماهی از ۲۴ مزرع پرورش ماهی تلف و باعث خسارت ۱۱میلیاردتومانی به پرورش دهندگان ماهی شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha