۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84630728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ طرح برقی استان اردبیل افتتاح می‌شود

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۹
کد خبر: 84630728
۲۲ طرح برقی استان اردبیل افتتاح می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: امسال همزمان با دهه مبارک فجر ۲۲ طرح برقی با اعتبار هزار و ۲۳ میلیارد ریال در نقاط مختلف این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

حسین قدیمی روز شنبه به ایرنا افزود: این طرحها شامل توسعه و احداث ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری ، تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی، فیدرهای جدید و توسعه شبکه های ۲۰ کیلوولت ، افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فن آوریهای جدید از جمله (ریکلوزر – سکسیونرگازی ) با اعتباری بالغ بر  ۳۲۰ میلیارد ریال و نصب چراغ روشنایی معابر شهرها و روستاها با اعتبار ۱۰۷ میلیارد ریال است.

وی پروژه های نیرو رسانی شامل (چاههای کشاورزی ، دامداری ، مرغداری ، پرورش ماهی و صنایع تولیدی) با اعتبار  ۲۳۵ میلیارد ریال ، طرح کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار با اعتبار  ۱۳۰ میلیارد ریال و نصب کنتورهای هوشمند آب و برق(فهام ) با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال را از جمله دیگر طرح های اجرای شده توسط شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد.

وی اصلاح و بهینه سازی خط ۲۰ کیلوولت زمین گرمایی مشگین شهر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و برق رسانی به روستاهای بی برق و پاسگاهها و برجک های مرزی بی برق با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد ریال را از دیگر پروژه های قابل افتتاح این شرکت در دهه مبارک فجر سال جاری ذکر کرد.

او اظهار کرد: هم اکنون ۹۹/۹ درصد مردم استان اردبیل از نعمت برق بهره‌مند هستند و شرکت توزیع توزیع برق استان اردبیل ، برق رسانی به روستاها  و قشلاقات زیر ۱۰ خانوار  را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران بیان کرد: تمامی کارکنان این شرکت خدمت به مردم را وظیفه خود دانسته و خدمت بی منت به همنوعان را افتخار می دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha