۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84631279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵۰ میلیارد ریال طرح طی دهه فجر در شوط افتتاح می‌شود

ارومیه- ایرنا- سرپرست فرمانداری شوط گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۶۵۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح نیز کلنگ زنی می شود.

شهروز بابازاده روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال در این شهرستان، ۲۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شوط افتتاح خواهد شد که برای اجرای آنها یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی، استانی، منطقه آزاد ماکو و سایر منایع هزینه شده است.

وی اظهار داشت: عمران شهری و روستایی، مساکن روستایی و مددجویی، گازرسانی روستایی، اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد، طرح نساجی سپید گلبرگ (تولید پارچه ملک بلون)، اصلاح و توسعه شبکه برق شهری و روستایی و افتتاح طرح آبرسانی روستاهای "دانابلاغ"، "کورابلاغ"، "عزت آباد" از جمله طرح های درنظرگرفته شده برای بهره برداری در دهه فجر امسال به شمار می رود.

سرپرست فرمانداری شوط اضافه کرد: همچنین طرح‌هایی احداث سدهای ملاتی وآبخیزداری در روستاها، طرح بهسازی معابر شامل اجرای زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت شهرداری مرگنلر و کارگاه تولید بتن آماده در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

بابازاده تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی نیز در دهه فجر امسال در شوط برنامه ریزی شده که شامل غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا، نشست روحانیون شیعه و سنی، رژه موتوری و خودرویی، دیدار با امام جمعه، زنگ انقلاب و اجرای مراسم شادی است.

شهرستان شوط یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha