۲ انتصاب جدید در وزارت آموزش و پرورش

تهران- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش در احکامی جداگانه "اصغر باقرزاده" را به سمت «سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی» این وزارتخانه و «علی اسماعیلی» را به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، یوسف نوری در متن حکم انتصاب باقرزاده آورده است: با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جناب‌عالی، به ‌موجب این ابلاغ به ‌عنوان «سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی» منصوب می‌شوید.

نوری در این حکم افزود: امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پیگیری سیاست‌های رییس‌جمهور، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

باقرزاده دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت آموزشی و دانشجوی دکتری مدیریت راهبردی دانش دانشگاه تهران است که مدیریت ارتباطات و ارزشیابی آموزشی اداره کل آموزش صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، مدیر روابط عمومی معاونت پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر روابط عمومی و مشاور اجرایی عمومی شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در سابقه فعالیتی خود دارد. علیرضا کاظمی پیشتر معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بود. 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد

وزیر آموزش ‌و پرورش در متن حکم انتصاب اسماعیلی نیز آورده است: با توجه به تعهد، تجارب و شایستگی جناب عالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان» منصوب می شوید. امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و پیگیری سیاست های رییس جمهور محترم، در تحقق برنامه های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم در سطح استان موفق و مؤید باشید. در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha