۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84631422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 آب ساکنان ۶ روستای دهستان تکمران شیروان قطع شد

بجنورد-ایرنا- بخشدار سرحد شیروان گفت: ترکیدگی لوله و نقض فنی در شبکه انتقال باعث شد آب آشامیدنی ساکنان ۶ روستای دهستان تکمران با بیش از ۴۰۰ خانوار مشتمل بر ۲هزار نفر جمعیت واقع در بخش سرحد این شهرستان قطع شود.

احمد رضوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دهستان تکمران شامل ۱۴ روستا است که آب شرب آن از طریق مجتمع آبرسانی تکمران که از چشمه چهل کانی تامین می شود و یک هفته است آب ۶ روستا قطع است که آبرسانی به روستاهای مزبور روزانه ۲ مرتبه با تانکر ۱۰ هزار لیتری صورت می گیرد.

وی با اشاره به تلاش نیروهای اداره آب و فاضلاب شیروان در خصوص حل این مشکل خاطرنشان کرد: تاکنون این مشکل برطرف نشده و طی تماس های صورت گرفته با این اداره پاسخی مبنی بر حل مشکل جهت خدمات رسانی بهتر به مردم دریافت نشده است.

 بخشدار سرحد شیروان گفت: در صورت برطرف شدن مشکل آب به دلیل خالی بودن منبع پس از ۴۸ ساعت منبع پرآب خواهد شد که سعی داریم پی گیری های لازم را انجام دهیم تا به زودی و در اسرع وقت آبرسانی به روستاهای مزبور صورت گیرد.

بخش سرحد شیروان با گستره هزار و ۴۴ کیلومتر مربع، ۳۳ روستا، آبادی و ۲۶ دهیاری دارد که دو هزار و ۶۹۲ خانوار مشتمل بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در آن سکونت دارند.
شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha