۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱
کد خبر: 84631465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح جهادی ساماندهی معابر فاز هشت مسکن مهر پردیس

تهران- ایرنا- شهردار پردیس گفت: طرح جهادی ساماندهی معابر اصلی و فرعی فاز هشت مسکن مهر پردیس طی ۱۰ روز اجرا شد.

رضا کارخانه روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جمع آوری ۲۰۰ تُن زباله و نخاله، نصب ۲۲ مخزن زباله جدید مکانیزه، تسطیح زمینهای بایر، نظافت خیابان ها، لایروبی انهار، امحای تبلیغات غیرمجاز در قالب این طرح انجام شد.

وی افزود: این طرح با همکاری ۳۰۰ نفر از پرسنل شهرداری و با به کارگیری چندین دستگاه انواع خودروی خدماتی نظیر لودر، بابکت، گریدر، بیل مکانیکی، کامیون و ۲ دستگاه خاور اجرایی شد.

شهردار پردیس با بیان اینکه فازهای ۱۱،هشت ،پنج ،۹ مسکن مهر هنوز به طور قانونی به شهرداری تحویل نشده، توضیح داد: به  لحاظ قانونی تکلیفی برای ارائه خدمات در این نقاط نداریم اما  برای رفاه حال شهروندان طرح جهادی در فاز هشت مسکن مهر پردیس را اجرا کردیم.

اجرای ۹۰۰ متر کانال برای هدایت آب های سطحی

کارخانه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۹۰۰ متر طول کانال و نهر در خیابان دانش چهار، خیابان های فردوس ۲، چهار و ۶، بلوار جانبازان، بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، میدان شهدای غواص و بلوار شهید چمران اجرا شده است.

وی گفت: طراحی و احداث انهار و کانالهای سطح شهر به منظور هدایت آبهای سطحی و پیشگیری از بروز آبگرفتگی معابر در هنگام بارش نزولات آسمانی اجرایی شده است.

شهردار پردیس از آغاز اجرای طرح ۶ هزار مترمربع فضای سبز در فاز پنج پردیس خبر داد و بیان کرد: سبزبانان شهرداری پردیس از هفته گذشته، طرح ۶ هزار مترمربعی فضای سبز در این بخش را با خاکبرداری، تسطیح و آماده سازی آغاز کردند.

وی افزود: پس‌ از پایان امور مقدماتی، گونه‌های گیاهی متناسب و سازگار با اقلیم منطقه در آن غرس می شود.

پیشرفت ۲۰ درصدی مرکز آتش‌نشانی فاز ۹ مسکن مهر 

شهردار پردیس گفت: یکی از طرح‌های در دست‌ ساخت شهرداری پردیس، احداث ششمین مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در فاز ۹ این شهر است که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله بتن ریزی و فونداسیون  است.

 کارخانه گفت: محل این پروژه به روشی انتخاب و جانمایی شده که علاوه‌ بر فاز ۹، خدمات ایمنی و امدادی فاز پنج را نیز تحت پوشش قرار دهد.

 وی ادامه داد:  این طرح در زمینی به مساحت چهار هزار و ۴۰۰ مترمربع و زیربنای ۸۵۰ مترمربع شامل بخش هایی نظیر آشیانه، سایت اداری، سالن ورزشی، سالن جلسات در دست اقدام و اجرا است و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در مرحله فونداسیون و بتن‌ریزی قرار دارد.

شهرستان پردیس با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha