۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84631940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل همسرکش در قرچک دستگیر شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84631940
قاتل همسرکش در قرچک دستگیر شد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: مرد میانسالی که به دلیل اختلاف خانوادگی، همسر خود را با سلاح سرد به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ نجم الدین مرادی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد قتل با استفاده از سلاح سرد در شهرستان قرچک، پلیس تحقیقات خود را به منظور شناسایی قاتل آغاز کرد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که مردی میانسال به دلیل اختلاف خانوادگی و درگیری، همسر خود را با چاقو به قتل رسانده است.

وی اظهار کرد: با تلاش ماموران گشت کلانتری و اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع، قاتل که از صحنه جرم فرار کرده بود، در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد.

وی گفت: درتحقیقات به عمل آمده، متهم صراحتا به بزه ارتکابی خود اعتراف و عنوان کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی و درگیری با همسر خود دست به انجام چنین جنایتی زده است.

مرادی همچنین از پلمب یک کارگاه غیر مجاز تولید روغن پارافین و کشف ۳۰ هزار لیتر پارافین در این شهرستان خبر داد.  

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی بر اساس اخبار حاصله از منابع و مخبرین، مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیرمجاز در زمینه تولید روغن پارافین ، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی قرچک همچنین از کشف ۳۰ هزار لیتر روغن پارافین غیر مجاز خبر داد و افزود: ماموران پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مراجعه و یک نفر را در حال تولید روغن پارافین دستگیر کردند.

وی ارزش ریالی محموله کشف شده را پنج میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: کارگاه مورد نظر پلمب و متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

انهدام باند سارقان حرفه ای با ۲۲ فقره سرقت در ورامین  

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری سارقان سابقه دار خودرو و محتویات داخل و اعتراف به ۲۱ فقره سرقت خبر داد.  

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند اظهار داشت:در پی افزایش شدید وقوع سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو از طریق تخریب شیشه و یا سرقت خودرو، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ قدوسی قرار گرفت.

وی افزود : با بازبینی و پالایش تصاویر دوربین‌های مداربسته و محورهای مواصلاتی، مشخص شد که دو سارق با یک استفاده از یک دستگاه خودرو پراید سفید اقدام به سرقت می‌کنند که عوامل انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی و استخراج شماره انتظامی خودرو، به سرقتی بودن آن پی برده و از طریق منابع و مخبرین هویت و آدرس سارقان را شناسایی کردند.

وی گفت: عوامل پلیس با هماهنگی مراجع قضایی به محل اختفای متهمین مراجعه و در عملیاتی غافلگیرانه، نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

فرماندهی انتظامی ورامین گفت: متهمین در تحقیقات پلیسی به ۱۵ فقره سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو ، ۵ فقره سرقت خودرو ، یک فقره سرقت به عنف و اخاذی تحت عنوان مامور پلیس آگاهی در تهران بزرگ و یک فقره سرقت مغازه اقرار کردند.

وی افزود: تا کنون مقادیری قابل توجهی اموال مسروقه از متهمین کشف و با اطلاعات به دست آمده، ۲ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha