تیم والیبال شهرداری ارومیه در مهم‌ترین بازی فصلش به پیکان باخت

ارومیه- ایرنا- دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال امروز، یکشنبه با شکست شهرداری ارومیه مقابل پیکان همراه بود.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در سالن ۶هزار نفری غدیر ارومیه و بدون حضور تماشاگر برگزار شد تیم پیکان موفق شد با نتیجه ۳ بر دو تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد تا پیمان اکبری و بازیکنان فصل پیش ارومیه در این شهر یک برد ارزشمند کسب کنند.

شهرداری ارومیه ست‌های دوم و سوم را ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ برد ولی در ست‌های اول، چهارم و پنجم با نتایج ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ به پیکان باخت تا نهمین باخت فصل خود را پذیرا شود.

کیوان عابدزاده به عنوان داور اول و اسماعیل رزقی به عنوان داور دوم این بازی را قضاوت کردند و امیر طلوع‌کیان به عنوان ناظر فنی و محمد شاهمیری به عنوان ناظر داوری تیم داوری را همراهی کردند.

رحمان داوودی بازیکن شهرداری در ست نخست تنها اخطاری این بازی بود ضمن اینکه پیمان اکبری بعد از باخت تیمش در ست سوم، پوریا فیاضی را بعد از سه ست استراحت به بازی گرفت.

برای تیم شهرداری ارومیه عادل غلامی، امیررضا سرلک، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی، قاسم کارخانه و آرمان صالحی و برای تیم پیکان فرشاد اکبری، حمزه زرینی، شایان شاهسوند، آرمین تشکری، محمدطاهر وادی، پوریا ولی، محمدرضا حضرت پور به عنوان بازیکنان اصلی وارد زمین شدند.

با این نتیجه پیکان جایگاه خود در رده دوم را تثبیت کرد و شهرداری ارومیه در صورت برد مقاومت یزد به رده پنجم سقوط خواهدکرد.

به گزارش ایرنا، شهرداری ارومیه در هفته بیست و سوم روز چهارشنبه با شهرداری گنبد و پیکان با راه یاب ملل مریوان دیدار خواهدکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha