۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۲۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84632350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری ویژه طبس معرفی شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۲۷
کد خبر: 84632350
سرپرست فرمانداری ویژه طبس معرفی شد

بیرجند - ایرنا - "علی‌اکبر رحیمی" با حکم استاندار خراسان جنوبی به سمت سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس منصوب شد.

به گزارش ایرنا استاندار خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه با حضور در شهرستان طبس و در محل فرمانداری این شهرستان که امام جمعه طبس، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان نیز حضور داشتند، حکم انتصاب "علی‌اکبر رحیمی" به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه طبس را اعطا کرد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و تجربیات و توان و تعهد خدمتی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس تعیین می‌شوید.

در ادامه حکم انتصاب آمده: امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، استعداد و توان نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

استاندار خراسان جنوبی در این آیین گفت: باید حواس‌مان باشد از ثانیه ثانیه در مسند امور بودن، برای خدمت و نوکری مردم استفاده کنیم.

جواد قناعت افزود: این مهم جز با شفافیت، در دسترس بودن و در بین مردم بودن محقق نمی‌شود.

پیش از این "مهدی الاهی" به مدت پنج ماه سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس بود که در این آیین از خدمات وی قدردانی شد.

علی‌اکبر رحیمی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران، عناوین معاون مدیرکل راه و شهرسازی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس و ناظر عالی پروژه‌های راه و شهرسازی را در سوابق اجرایی خود دارد.

خراسان جنوبی دارای ۱۱ شهرستان است و طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند تنها شهرستان این استان است که فرمانداری ویژه دارد.

صبح امروز نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی، "علی فاضلی فرد" به عنوان سرپرست فرمانداری بیرجند معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha