منچستریونایتد شانس خود را برای خرید «دمبله» امتحان می‌کند

تهران- ایرنا- شیاطین سرخ قصد دارند تا برای خرید جایگزین «میسون گرین‌وود» دست به کار شوند و شانس خود را برای خرید وینگر فرانسوی بارسا امتحان کنند.

به گزارش ایرنا، سایت فوت‌مرکاتو در گزارشی به خبر علاقه منچستریونایتد به جذب «عثمان دمبله» پرداخت. آن‌ها این گزارش را تاثیر خبر متهم شدن گرین‌وود به خشونت فیزیکی به نامزد خود دانستند. ممکن است مهاجم جوان منچستر در روزهای آینده توسط دادگاه محاکمه شود و این اتفاق ضربه بسیار بدی به این تیم در نقل و انتقالات زمستانی زده است. 

حالا شیاطین سرخ مجبور به اقدام فوری برای جایگزینی او شده‌اند و در ساعات اخیر تماس‌های متعددی با گزینه‌های خود برقرار کردند. یکی از این گزینه‌ها دمبله است که در چند وقت اخیر شکافی بین او و مدیران بارسلونا به وجود آمده است.

البته احتمال این انتقال پایین است چرا که به نظر می‌رسد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با دمبله توافق شفاهی داشته و ممکن است در زمستان این انتقال صورت بگیرد تا این بازیکن فرانسوی دوباره همبازی «لیونل مسی» شود. 

دمبله در روزهای اخیر حاشیه‌های زیادی ایجاده کرده به طوری که محبوبیتش را در میان هواداران بارسلونا تا حد زیادی از دست داده است و به نظر می‌رسد مسیر باشگاه با او به پایان رسیده باشد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha