کودکان خراسان شمالی نمایش کرونا را  در دهه فجر اجرا می‌کنند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: کودکان استان همزمان با دهه فجر نخستین نمایش ویروس کرونا ( کوکو درسرزمین سلامت) را با همکاری این نهاد و معاونت شهرداری بجنورد اجرا می‌ کنند.

فرهاد آقا بیگی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: موضوع نمایش در رابطه با سلامت و ویروس کرونا است که به صورت استانی توسط هنرمندان این خطه تولید شده است.

وی افزود: این نمایش از ۱۲ بهمن ماه تا ۲۲ بهمن ماه در تالار حافظ بجنورد به صورت سه سانس اولین آن در ساعت ۹ صبح ، دومین ۱۰ و نیم و آخرین آن در ساعت ۱۳ برگزار می شود.

وی در خصوص حضور دانش آموزان و تماشای این نمایش گفت: این قشر از جامعه به ۲ صورت می توانند حضور پیدا کنند هم از طریق مدارس(گروهی) و هم انفرادی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: همچنین حضور تریلی سیار نمایش در مناطق محروم، مرزی و کمتر برخوردار استان در قالب پیک امید، شاد پیمایی عروسک‌های بلند قامت در سطح استان و  برگزاری دومین دوره مسابقه ی مجازی  «موج انقلاب» در قالب‌های قصه‌گویی، پادکست، عکاسی را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

آقابیگی اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های محوری در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن در قالب ایستگاه و اجرای فعالیت نقاشی، سرود، نمایش صحنه‌ای و برگزاری برنامه‌های متنوع در قالب فرهنگی، هنری و ادبی در تمامی مراکز ثابت و سیار استان در این روزها است.

در پایان این نشست از پوستر نمایش کوکو درسرزمین سلامت با حضور مسوولان مرتبط رونمایی شد.

خراسان شمالی ۱۸ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل ۹ مرکز ثابت و ۹ مرکز سیار دارد که ۱۱ هزار نفر در آنها عضویت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha