دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات به نسل های آینده است

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد وامام جمعه یاسوج گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات به نسلهای آینده است که آن دوران را تجربه نکرده اند.

به گزارش ایرنا، روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در ۱۳ شهرستان و منطقه استان و بیش از ۲هزار و۸۰۰ آموزشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.

آیت الله سید نصیر حسینی با تبریک طلوع فجر انقلاب اسلامی در این آیین اظهار داشت:دهه فجر فرصتی برای امیدآفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود که همه باید حول محور ولایت فقیه انسجام و وحدت ملی را حفظ کنیم و مردم را به آینده جامعه اسلامی امیدوار کنیم.

وی بیان کرد: در تبین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نباید غفلت کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با تبریک ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی نیز گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است که همه باید قدردان برکات و نعمتهای بی بدیل انقلاب باشیم.

حسنعلی عزت خواه دهه فجر را فرصتی برای بیان خدمات انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: خدمات و شرایط فراهم شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون قابل مقایسه با حکومت فاسد و سرسپرده شاهنشاهی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha