جنگ ها علیه جمهوری اسلامی به خاطر نفت و جغرافیا نیست

کیش - ایرنا - سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:با اندکی تامل می توان فهمید که تمام جنگ ها علیه جمهوری اسلامی به خاطر نفت و جغرافیای ایران نیست بلکه این توطئه ها بخاطر این است که چه کسی قدرت مطلق باشد.

به گزارش ایرنا، حسین شمسیان راد روز سه شنبه در آیین آغاز برنامه های دهه فجر جزیره کیش اظهار داشت: ما هم اکنون وارث و مدیون شهدایی هستیم که به خاطر اعتلای پرچم اسلام جان خود را فدا کردند و باید این ارزش ها به نسل آینده منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه با اندکی تامل می توان فهمید که تمام جنگ ها علیه جمهوری اسلامی به خاطر نفت یا جغرافیای ایران نیست افزود: پیش از انقلاب اسلامی استکبار و قدرت های دیگر اذعان می کردند که ما خدا هستیم اما امام راحل با نهضت و قیام خود به جهانیان فهماند که دنیا خدایی دارد و این خدا یک روز پیامبری را برای هدایت بشری مبعوث کرده است .

وی با اشاره به اینکه به خاطر همین مساله در همه ۴۳ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی، روزگار ایرانیان در یک جنگ طولانی و ناتمام سپری شده است یادآور شد: در این مدت به ملت ایران سختی هایی تحمیل شده که تحمل آن به واسطه دستاوردهایی که داشتیم بسیار ارزشمند و گرانقیمت است.

شمسیان راد با بیان اینکه در انتقال این دستاوردها و آنچه که مردم به خصوص نسل جوان باید بدانند کوتاهی هایی شده است افزود: اقرار ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به اینکه حاج قاسم سلیمانی توانست به تنهایی طرح هفت هزار میلیارد دلاری تولد خاورمیانه را نقش برآب کند از جمله این دستاوردها است.

وی اخطر نشان کرد: با توجه به این دستاوردها هرکدام از ملت انقلابی ایران سربازان و رزمندگان این نبرد الهی هستند که در گام دوم انقلاب نیز این مبارزه را ادامه خواهند داد.

آیین آغاز برنامه های دهه فجر در کیش و زنگ انقلاب با حضور مسوولان، جمعی از دانش اموزان و فرهنگیان، فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در جزیره و بسیجیان در مدرسه دوره اول متوسطه الغدیر کیش برگزار شد.

دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روزهای سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است.

این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره) ، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.

مردم ایران، ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را، که مرهون خون‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام خمینی (ره) بود؛ هرساله جشن می‌گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha