معلمان در جهاد تبیین، انتقال ارزش‌های انقلاب را در اولویت قرار دهند

ارومیه-ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: جهاد تبیین یکی از مهمترین مسایلی است که آموزش و پرورش و معلمان باید به آن و انتقال ارزش های انقلاب توجه ویژه داشته باشند.

رضا ابراهیمی روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید براینکه تبیین دستاوردهای نظام اسلامی یک ضرورت است افزود: ما در این حوزه مشکل داریم و نتوانسته ایم دستاوردهای انقلاب را به درستی برای نسل فعلی تبیین کنیم.

وی بیان کرد: اگر در این زمینه تلاش نشود با مشکل مواجه می شویم چرا که انقلاب با دانش آموزان و معلمان موفق شده است و تاریخ آموزش و پرورش بیانگر این موضوع مهم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: معلمان و دانش آموزان ما قدم به قدم با روحانیان و اقشار مختلف مردم در تاریخ انقلاب حرکت کرده و همراه بودند و در پیروزی انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در جهاد تبیین باید برنامه مدونی داشته باشد افزود: اصلی ترین شعار انقلاب ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که اگر بتوانیم این سه کلمه را برای نسل جدید تبیین کنیم اقدام پسندیده ای خواهد بود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه کار در دولت سیزدهم یک کار جهادی و مدیریتی است افزود: یکی از پایه های دولت قوی آموزش و پرورش است که باید برای آن برنامه داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد یک سرمایه انسانی عظیم دارد و باید برای پیشبرد اهداف نظام و مطالبات رهبری در جهاد تبیین از این سرمایه استفاده بهینه شود.

در این آیین از خدمات "مهین منافی"، مدیرکل سابق آموزش و پرورش آذربایجان غربی تجلیل و "جواد جنگی" به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha