نتایج روز نخست مسابقات بین‌المللی بدمینتون بانوان جوان در شیراز مشخص شد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- روز نخست دومین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون جوانان جام فجر چهارشنبه در بخش بانوان در شیراز برگزار شد و نفرات و تیم های برنده مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این رقابت ها که چهارشنبه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزارشد، ورزشکاران شرکت کننده دربخش انفرادی و ۲ نفره با هم پیکار کردند.

در بخش انفرادی نیز فاطمه فنایی ۲ بر صفر فاطمه ذاکری را شکست داد، فاطمه موسی خانی هم با همین نتیجه از سد سما آهنگر گذشت و  شوریده زیاباری سه بر یک  زهرا رباطی را از پیش رو برداشت.

همچنین ساما یارپاوار از هند با نتیجه  ۲ بر یک مبین ندایی را شکست داد. زهرا اسماعیلی تبارهم با  همین نتیجه زهرا سلیمی را مغلوب کرد و  مریم سلطانی هم  ۲  بر صفر آیدا عنایتی را از پیش رو برداشت.

در سایر دیدارهای برگزار شده، ساما یار پاوار از هند ۲ بر صفر مریم احمدی زاده را شکست داد،فردوس فروغی با همین نتیجه شوریده زیاباری را مغلوب کرد و  مریم اسماعیلی تبار۲  بر صفر زهرا اسدی با شکست مواجه کرد.همچنین فاطمه مونس خواه با نتیجه ۲ بر صفر رامینا رضایی را شکست داد و الیت تروسیان از ارمنستان هم  ۲ بر صفر ستایش کرمانی را مغلوب کرد.

نتایج ۲نفره 

همچنین در بخش ۲ نفره (دوبل)  تیم فردوس فروغی و مبینا ندایی ۲ صفر تیم مریم سلطانی و آیداعنایتی را شکست دادند، تیم مریم اسماعیلی تبار و فاطمه ذاکری مقابل تیم مریم احمدی زاده و زهرا سلیمی به برتری ۲ بر صفر رسیدند .

همچنین تیم ساما یار پاوار ازهند و الین تراتوریان از ارمنستان مقابل تیم زهرا رباطی و رامینا زارعی به برتری دست یافتند و تیم مریم اسماعیلی تبار و فاطمه ذاکری هم در برابر تیم زهرا اسدی و فائزه اسدنژاد پیروزشدند.

در بخش بانوان جوان  ۲۱ ورزشکار از کشور های ایران، هند و ارمنستان شرکت دارند.

به گزارش ایرنا، رقابت های جوانان جام فجر، ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا ‌شانزدهم همین ماه ادامه دارد، همچنین سی امین دوره مسابقات بین المللی جام فجردر رده بزرگسالان از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه درسالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

این رقابت ها به دلیل وضعیت قرمز شیراز از نظر شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

نخستین دوره مسابقات بین المللی سری  جوانان  دیماه سال ۹۶  با شرکت هشت کشور به میزبانی سمنان برگزار شد و دومین دوره هم ۱۳ لغایت ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ در شیراز در حال بر گزاری است.

همچنین بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی جام فجر، بهمن ماه  ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی و در ۲ بخش بانوان و مردان به میزبانی سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

۲۵ هزار دلار جایزه برای ورزشکاران برتر این دوره مسابقات در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha