بهره‌برداری از ۱۰ طرح و رونمایی از ۱۳ اتوبوس در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- همزمان با سومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از ۱۰ طرح به‌صورت استانی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های سراسر استان گفت: برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت ۱۳۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

علی حیدری گوجانی تاکید کرد: از این مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۱۰۷ میلیارد تومان از بودجه‌های داخلی شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز استان تامین و هزینه شده است.

وی افزود: برق‌رسانی به مشترکان جدید شهری و روستایی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق فرسوده شهری، تعویض کنتورهای برق و لوازم اندازه‌گیری فرسوده، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روشنایی معابر، توزیع پنل‌های خورشیدی قابل حمل بین عشایر، تامین و زیرساخت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، نیرورسانی و تجهیزات برق‌رسانی به مشترکان، توسعه شبکه و تجهیزات برق‌رسانی و گازرسانی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده در سراسر استان به‌شمار می‌رود.

۱۳ دستگاه اتوبوس جدید شهری در شهرکرد رونمایی شد

همزمان با سومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در شهرکرد رونمایی شد.

شهردار شهرکرد روز پنجشنبه در آیین رونمایی از اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهری گفت: برای خرید این تعداد اتوبوس افزون‌بر ۵۰۰ میلیارد ریال از طریق اوراق صکوک تامین و پرداخت شد.

محمدتقی جاپَلَقی به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی شهرکرد اشاره و تاکید کرد: تلاش می‌شود این ناوگان در مرکز استان نوسازی و بازسازی شود.

وی با اشاره به لزوم تکریم معلولان و جانبازان افزود: در اتوبوس‌های جدید امکانات مورد نیاز برای معلولان و جانبازان پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این اقدام نشانه همدلی و همراهی تمامی مسوولان و نتیجه تلاش و پیگیری‌های کارشناسان و مدیران مجموعه مدیریت شهری است.

احمد راستینه هفشجانی تصریح کرد: برای خرید این تعداد دستگاه اتوبوس ویژه ناوگان حمل و نقل شهری در مرکز استان اعضای پنجمین و ششمین دوره شورای اسلامی و شهرداران کنونی و سابق شهرکرد همکاری و تلاش کردند.

وی یادآور شد: تقویت همدلی و همراهی بین تمامی مسئولان زمینه دستیابی به اهداف توسعه‌ای با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، به‌مناسبت دهه فجر امسال ۱۹۱ طرح با ۹۶۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان اعتبار از محل بودجه‌های دولتی ملی، استانی و داخلی، آورده بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و منابع دیگر و اشتغال‌زایی برای ۶۶۲ نفر در زمینه‌های گردشگری، آموزشی، صنعتی، دامپروری، زیرساخت، مسکونی، کشاورزی، فضای اداری، ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدماتی و تجهیزات در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد.

همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۶۴ طرح جدید با یک‌هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان اعتبار و پیش‌بینی اشتغال‌زایی سه هزار و ۴۷ نفر در زمینه‌های آموزشی، زیرساخت، فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی و مسکونی آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha