امام جمعه همدان: ایجاد و برقراری عدالت مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر حفظ و ماندگاری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: حذف برتری و ایجاد عدالت و برابری مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است که باید برای پاسداری از آن تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز پنج‌شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و یاران انقلاب که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل تحول بزرگی را رقم زد که در جهان بی نظیر است و توانست با نابودی رژیم ستمشاهی و استقرار نظامی اسلانی و الهی، انسان‌های بزرگی را تربیت کند.

وی تاکید کرد: در این مسیر مردم نیز تبعید، زندان و کشته شدن فرزندان خود را تحمل کردند و به معنای واقعی یار و یاور انقلاب بودند. 

امام جمعه همدان افزود: انقلاب ملت ایران برای جابجایی قدرت نبود بلکه برای ایجاد عدالت و حاکم شدن ضوابط الهی و اسلام در جامعه حاکم شد تا کسی بر دیگری برتری نداشته باشد. 

آیت الله شعبانی موثقی، انقلاب اسلامی را امانتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: ما موظف به حمایت از امانت شهدا، ایثارگران و امام راحل در مقابل دشمنانی هستیم که بیش از ۴۰ سال است از اسلام سیلی می خورند.

به گفته او، دفاع از انقلاب حد و مرز و پیشکسوت و جوان نمی شناسد اما باید شرایط را برای حضور پررنگ جوانان فراهم کنیم.

وی با قدردانی از چهره های فعال در جریان مبارزات سیاسی، افزود: استان همدان مهد بزرگان و مبارزان بسیاری است که در محفل امروز برخی از آنها را مورد تجلیل و تکریم قرار دادیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین بیش از ۵۰ نفر از پیشکسوتان و مبارزان سیاسی استان همدان که در جریان پیروزی انقلاب نقش داشتند و همچنین تعدادی از ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای استان تجلیل شدند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha