امام جمعه تکاب: آیت‌الله صافی از مجاهدان برجسته انقلاب اسلامی بود

مهاباد- ایرنا- امام جمعه گفت: آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از مبارزان و مجاهدان برجسته انقلاب اسلامی و همراه همیشه امام خمینی(ره) بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیمی روز پنج‌شنبه در آیین ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی در مسجد جامع تکاب افزود: این مرجع عالی‌قدر شیعه زحمات فراوانی در ابتدای انقلاب اسلامی کشیدند و همواره از دلسوزان نظام به شمار می رفتند.

وی با بیان اینکه حریم و حرمت بزرگان انقلاب و نظام باید حفظ شود، اظهار داشت: روح ایشان با امام و شهدا محشور گردد و اجر عظیم مجاهدت‌ها در راه اسلام و انقلاب با هم‌نشینی با اولیای الهی نصیب ایشان شود.

امام‌جمعه تکاب با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز گفت: دهه فجر دهه عدالت‌خواهی محسوب می‌شود و موضوع عدالت یکی از برجسته ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه اکنون بشر تشنه عدالت است، بیان کرد : عظمت انقلاب اسلامی در سیمای عدالت گستری آن معنا پیدا می‌کند.

وی گفت: عدالت محوری باید همچنان در توزیع امکانات در مناطق مختلف کشور ادامه پیدا کند.

مراسم ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و طلّاب و روحانیون حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha