۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84638779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۸۲ تن برنج یارانه‌ای در سردشت آغاز شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبر: 84638779
توزیع ۸۲ تن برنج یارانه‌ای در سردشت آغاز شد

مهاباد- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی سردشت گفت: ۸۲ تُن برنج یارانه ای شامل برنج تایلندی و هندی در سطح شهرهای سردشت، ربط، نلاس و میرآباد این شهرستان آغاز شده است.

احمد علیپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۲ تُن برنج تایلندی با قیمت مصوب برنج ۱۰ کیلوگرمی به قیمت ۱۲۵ هزار تومان هم اکنون در ۱۵۰ فروشگاه سطح شهرهای ربط، میراوه و نلاس و در ۱۲ فروشگاه شهر سردشت در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه برای هر خانواده تنها یک کیسه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: همچنین ۵۰ تُن برنج دانه بلند هندی نیز در مرحله توزیع قرار دارد که از فردا در سطح چهار شهر تابعه سردشت با قیمت مصوب ۱۸۵ هزار تومان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی سردشت اظهار داشت: هفته گذشته نیز ۱۸ تُن شکر یارانه ای با نرخ مصوب ۱۴ هزار تومان در شهرهای نلاس، میراوه، سردشت و ربط توزیع شد.

علیپور بیان کرد: علاوه بر این ۱۰ تُن تخم مرغ یارانه ای نیز به قیمت ۴۳ هزار تومان برای هر شانه ۲ کیلوگرمی هفته گذشته در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت. 

وی افزود: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع کالاهای یارانه ای شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۴۴۳۲۲۹۰۱ واحد تنظیم بازار جهاد کشاورزی تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

علیپور با تاکید بر اینکه فروشندگان باید در عرضه کالاهای یارانه‌ای، فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنند، اظهار داشت: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای این محصول، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

سردشت با ۹۰ هزار نفر جمعیت از شهرهای مرزی کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha