گرشاسبی: ایجنت‌ها در انتقال «حردانی» به استقلال بی‌تاثیر نبودند/ کادر فنی مظاهری را نخواست

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: «صالح حردانی» شرط گذاشت که در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از تیم جدا شود؛ البته دخالت ایجنت‌ها هم در این انتقال بی‌تاثیر نبود.

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا گرشاسبی» روز شنبه در گفت‌وگویی رادیویی در خصوص فعالیت باشگاه فولاد خوزستان در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: در این فصل باید به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم و به همین دلیل باید تیم را تقویت کنیم. با هماهنگی کادر فنی و طبق لیست، اقدام به خرید بازیکنان مدنظرمان کردیم. 

وی در خصوص دیدار سوپرجام برابر پرسپولیس بیان کرد: در تهران اردو داشتیم و همه بازیکنان آماده هستند. بعد از ظهر امروز نیز به سیرجان می‌رویم و امیدوارم نتیجه خوبی بدست آوریم. 

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره وضعیت «صالح حردانی» در نقل و انتقالات گفت: او در قرارداد این فصل خود بند جدید اضافه کرده بود که با پرداخت مبلغی بتواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند. حردانی در فصل جاری با استقلال به توافق رسیده بود اما او را متقاعد کردیم که یک فصل دیگر تمدید قرارداد کند.

وی ادامه داد: حردانی هم شرط گذاشت تا وقتی پنجره تیم باز شد از تیم جدا شود. زمانی که پنجره باز شد این زمزمه‌ها شنیده می‌شد و با جلساتی که با جواد نکونام داشتیم به این نتیجه رسیدیم که او را معاوضه کنیم. وقتی یک بازیکن از جایی کنده شود، دیگر نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. دخالت ایجنت‌ها هم بی‌تاثیر نبود. 

گرشاسبی در خصوص وضعیت جذب «رشید مظاهری» نیز تصریح کرد: با باشگاه استقلال در خصوص خرید مظاهری به توافق نهایی رسیدیم و این باشگاه اعلام کرد که هر زمانی توافق نهایی را با او انجام دادید، اعلام کنید تا مجوز خروجش را صادر کنیم اما چند روز بعد کادر فنی با حضور دروازه‌بان استقلال مخالفت کرد.

 مسابقه سوپرجام  بین ۲ تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ساعت ۱۶ در سیرجان برگزار می‌شود.

فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فصل گذشته محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha