رقابت نزدیک ۵ تیم برای ۳ سهمیه پلی‌آف لیگ والیبال

تهران- ایرنا- در فاصله سه هفته تا پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال پنج تیم برای کسب سه سهمیه باقی‌مانده مرحله پلی‌آف رقابت نزدیکی دارند.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه ۱۷ بهمن با هفت بازی در ۶ شهر مختلف برگزار می‌شود. فولاد سیرجان قهرمان فصل گذشته مسابقات که جام قهرمانی آسیا را هم به دست آورده است برای رسیدن به مرحله پلی‌آف این فصل رقابت نزدیکی با مس، پاس، راه‌یاب ملل و شهرداری گنبد دارد. البته تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا هم هنوز روی کاغذ برای رسیدن به مرحله بالاتر شانس دارند ولی امید آنها بسیار اندک است.

پیکان، هراز،‌ شهداب و شهرداری ارومیه هم که هفته گذشته صعود خود به مرحله پلی‌آف را قطعی کردند، برای قرار گرفتن در یکی از رتبه‌های دوم یا سوم هستند تا قرعه ساده‌تری در مرحله پلی‌آف داشته باشند.. از این جمع تیم‌هایی که چهارم یا پنجم شوند در مرحله پلی‌آف باید به مصاف هم بروند که بدون شک رقابت نزدیکی خواهد بود.

سپاهان که پیش از این صدرنشینی خود را قطعی کرده است در این هفته هم با خیال آسوده به میدان می‌رود. حریفان شاگردان رحمان محمدی‌راد در این هفته تیم رده دوازدهمی سایپا است. سایپا هنوز روی کاغذ برای رسیدن به پلی‌آف شانس دارد. این تیم باید هر ۹ امتیاز سه بازی پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و منتظر لغزش تیم‌های بالاتر از خود باشد.

در حساس‌ترین بازی هفته که در آمل برگزار می‌شود، هراز میزبان فولاد سیرجان است. فولاد در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفته و می‌تواند در همین هفته حضورش در پلی‌آف را قطعی کند. در این بازی به دلیل حساسیت بالا، از سیستم ویدئوچک هم استفاده می‌شود.

در یک مسابقه حساس دیگر، پاس میزبان پیکان است. پاس که در رده هشتم ایستاده است در صورت پیروزی در این بازی امید زیادی به رسیدن به پلی‌آف خواهد داشت اما حریف این تیم پیکان رده‌دومی است که قصد ندارد در این هفته‌های پایانی مرحله مقدماتی، قافیه را ببازد و رتبه دوم را از دست بدهد.

رقابت نزدیک ۵ تیم برای ۳ سهمیه پلی‌آف لیگ والیبال
جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته ۲۳

برنامه کامل هفته ۲۴ لیگ برتر والیبال

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵

شهرداری ارومیه - شهرداری ورامین

ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: حمید حق‌بین، داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: مهدی نویدی‌نو

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶

لبنیات هراز آمل - فولاد سیرجان ایرانیان

ناظر فنی: اصغر درفش کاویان، ناظر ویژه: احمد گل‌چی، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: وحید خراسانی، داور ویدئوچک: داود نافعی

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

مس رفسنجان - هورسان رامسر

ناظر فنی: شهباز صدری، ناظر داوری: حسین پورکاشیان، داور اول: مجتبی بیداریان، داور  دوم: میثم پارسه

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶

پاس گرگان - پیکان

ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: مهرداد شوشتری

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶:۱۵

شهرداری گنبد - راه‌یاب ملل مریوان

ناظر فنی: بهرام سلیمانی، ناظر داوری: نادر انصاری، داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی

اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت ۱۷

فولاد مبارکه سپاهان - سایپا

ناظر فنی: امین برق‌لشگری، ناظر ویژه: رضا خان‌محمدی، ناظر داوری: مجید محسنی شوشتری، داور اول: امید فولادی‌وندا، داور دوم: هادی تیموری

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸

آذرباتری ارومیه - مقاومت شهداب یزد

ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: حمید حق‌بین، داور اول: قادر صادقی، داور دوم: محمدرضا درفش‌کاویان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha