۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84639345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت ۲ هفته ای تردد در مرز مسافربری مهران اعمال شود

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا اعمال محدودیت ۲ هفته ای تردد در مرز مسافری پایانه مرزی مهران ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، دکتر جمیل صادقی فر روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونای استان اظهار داشت: بر اساس گزارشات دریافتی در دیگر مرزهای زمینی مشاهده شده که مسافران فاقد تست کرونا هستند و تعدادی از افراد این کاروان ها بر اساس مراقبت سندوریک مشکوک تلقی شده اند.

وی خواستار محدودیت تردد ۲ هفته ای مرز مسافری در پایانه مرزی مهران شد و افزود: در صورت تصمیم ستاد کرونای استان این مهم لحاظ شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص موارد ابتلا در مدارس استان بیان کرد: طی هفته گذشته تاکنون موارد مثبت دانش آموزان ۴۹ مورد و تعداد موارد علایم دار دانش آموزان نیز در این‌ مدت ۱۹۷ مورد بوده است.

به گفته صادقی فر در این مدت ( هفته گذشته تاکنون) تعداد موارد مثبت کرونای معلمان ۳۵ مورد و موارد علائم دار نیز ۸۴ مورد بوده است.

وی در خصوص برگزاری همایش ها در دستگاه های اجرایی استان ‌نیز در این ایام تاکید کرد: اجتماعات در ادارات به مدت ۲ هفته محدود شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم ایلام با اشاره به خودمراقبتی زنان باردار در این شرایط کرونایی افزود: مادران باردار تا حد امکان از خانه خارج نشود و در صورت ضرورت حتما ماسک بزند و فاصله یک یا ۲ متر را با افراد دیگر رعایت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha