۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84640081
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آغاز ساخت و بهره‌برداری از ۳۷۹ پروژه عمرانی - اقتصادی آزادشهر

گنبدکاووس - ایرنا - همزمان با ششمین روز دهه فجر، مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۷۹ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا در آزادشهر باحضور مدیران کل و روسای ادارات و نهادهای این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار آزادشهر روز یکشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دهه فجر این شهرستان گفت: برای عملیات اجرایی این تعداد پروژه در مجموع پنج هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال از منابع اعتباری ملی، استانی و شهرستانی و یا تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده یا خواهد شد.

حمیدرضا ملک حسینی افزود: با افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۳۷۹ پروژه عمرانی، تولیدی، خدماتی و اقتصادی آزادشهر در دهه فجر امسال برای ۶۸۲ نفر از اهالی این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: مدرسه سه کلاسه روستای وطن با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، دوربرگردان قره‌سو با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و مقاوم سازی مسکن روستایی با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار، کارگاه تولید ظروف چوبی آشپزخانه و رحل چوبی قرآن با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال و کارگاه میناکاری سفال با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های افتتاحی آزادشهر است.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: ایستگاه سینوپتیکی هواشناسی، زهکشی ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی، سه واحد بسته بندی حبوبات و غلات برنج، تولید چیپس سیب زمینی و کارخانه تولید روغن از سبوس برنج از مهمترین پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان است که عملیات اجرایی آن امروز آغاز خواهد شد.

ملک حسینی گفت: پروژه‌های دهه فجر آزادشهر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، مسکن، آموزش و پرورش، آب، برق، گاز، منابع طبیعی، شهرداری‌ها، پزشکی قانونی، بهداشت و درمان، کمیته امداد، بهزیستی، راهداری و راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در واحد تولید ظروف چوبی آشپرخانه و رحل چوبی قرآن در روستای فاضل آباد آزادشهر برگزار شد، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت.

شهرستان آزادشهر با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha