مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان محیط زیست منصوب شد

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی «رضا فرخی» را به عنوان مشاور و مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، در حکم علی سلاجقه خطاب به رضا فرخی آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «مشاور و مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات» منصوب می‌شوید.

سلاجقه افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به  «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی»، «قانون مداری»، «مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید. توفیقات آن جناب در وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رضا فرخی دانشجوی مقطع دکترای محیط زیست و مشاور حوزه ریاست، مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران، رئیس هسته مرکزی گزینش، رئیس گروه توسعه پایدار و کارشناس بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست را در سوابق خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha