۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 843
کد خبر: 84640354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی تفنگ: با تکرار رکوردهای تهران شانس مدال در جهانی مصر را داریم

تهران- ایرنا - سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت:‌ تیراندازان شرایط خوبی از نظر آمادگی فنی و روانی دارند و تکرار رکوردهای تهران شانس ملی‌پوشان را برای موفقیت و کسب مدال در جام جهانی مصر افزایش خواهد داد.

«محمدحسین باقری» ملی‌پوش پرسابقه تیم ملی تیراندازی که این روزها در کسوت سرمربی، ملی‌پوشان را همراهی می‌کند، روز یکشنبه (۱۷ بهمن) در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ پنج تیرانداز برای اعزام به مسابقات جام جهانی مصر انتخاب شدند. این نفرات براساس رکوردها طی ۶ مرحله شامل مسابقات آزاد و رکوردگیری درون اردویی انتخاب و برای اعزام معرفی شده‌اند.

نجمه خدمتی، ‌الهه احمدی، فاطمه امینی، مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام اسامی نفرات اعزامی به جام جهانی مصر هستند و به گفته باقی برخی از آنان رکوردهای تمرینی‌شان حتی از مسابقات جهانی چند نمره بالاتر است.

این ملی‌پوش دارنده ۲ مدال طلای جام جهانی باکو و ایتالیا خاطرنشان کرد:‌ البته همه می‌دانیم رقابت‌های داخلی و تمرینی با میدان رقابت‌های جدی و جهانی تفاوت دارد، ‌اما امیدواریم با همه این شرایط تیراندازان با تمرکز و تلاش در میدان به مصاف حریفان بروند و نتایج خوبی کسب کنند.

سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان با بیان اینکه چهار مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی از نیمه مهر و با حضور وی برای تیراندازان برگزار شده است گفت:‌ در حال حاضر اردو تعطیل است و تیراندازان از ۲۵ بهمن ماه  با عنوان اردوی پایانی و متصل به اعزام در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و هدف از برگزاری این مرحله از اردو تثبت رکوردها و افزایش تمرکز و آمادگی روانی تیراندازان است.

باقری گفت:‌ امیدوارم با برگزاری انتخابات فدراسیون شرایط در این رشته به ثبات برسد و همچنین مطمئن هستم که مسئولان و مدیران ورزشی کشور با اشراف بر پر مدال بودن این رشته، ‌حمایت جدی و افزایش اعتبار برای تامین تجهیزات مورد نیاز تیراندازان را در برنامه‌های خود دارند.

وی با بیان اینکه رشته تیراندازی جزو سه رشته پر مدال بازی‌های آسیایی و المپیک است، ‌افزود:‌ این رشته در ایران علاقمندان زیادی دارد و به طور قطع راه‌هایی برای عبور از شرایط تحریمی به منظور تامین فشنگ و ساچمه مورد نیاز و استاندارد وجود دارد که امیدوارم سرلوحه کار مدیرانی که به زودی تصدی فدراسیون را به عهده می‌گیرند، قرار گیرد.

مرحله نخست جام جهانی تیراندازی سال ۲۰۲۲ از اوایل اسفند به میزبانی مصر برگزار می‌شود و این درحالی است که هنوز خبری از اخذ بلیت یا گرفتن روادید ورزشکاران برای اعزام به مصر نیست.

طبق شنیده‌ها قرار است پنج تیرانداز رشته تپانچه با هدایت احمد نجفی نیز راهی این رقابت‌ها شوند اما اسامی این نفرات نیز تاکنون اعلام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha