۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84641598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت طرح عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان آماده بهره‌برداری است

سنندج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هفت طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۸۷ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال در دانشگاه علوم پزشکی به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، دکتر فرزام بیدارپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح ۲ پروژه شامل مسکن پزشکان متخصص در بیجار و کامیاران  از جمله این طرح ها است که برای احداث آن ۲۹ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی از افتتاح ۲ مرکز خدمات جامع سلامت در روستای سنته و ایرانخواه از توابع شهرستان سقز خبرداد و افزود: این طرح ها با ۵۰ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان به افتتاح ۲ باب خانه بهداشت روستایی اشاره کرد و گفت: خانه بهداشت روستای گلالی شهرستان قروه با هزینه‌ای افزون بر هفت میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای نشور سفلی در کامیاران به مبلغ ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

بیدارپور افزود: پروژه خیرساز توسعه بخش اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی در قروه  از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه مبارک فجر امسال است.

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر، بهره برداری از  ۳۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در کردستان آغاز شده است.

از ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، دهه فجر نامگذاری شده است، این ایام هر سال جشن گرفته می شود.

امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha