رییس جمهور برای خصوصی‌سازی باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس دستور اکید صادر کرد

رشت - ایرنا - معاون امور حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای دکتر رییسی دستور اکید به خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دادند.

به گزارش ایرنا، بنیامین شکوه فر روز دوشنبه در جریان مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت اظهار داشت: به همین دلیل دهها جلسه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد تا وضعیت خصوصی سازی این ۲ باشگاه پرطرفدار مشخص شود.

وی افزود: با توجه به کارهایی که تاکنون انجام شده، نماد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان سال به بورس راه پیدا خواهند کرد و همچنین وضعیت خصوصی سازی این ۲ باشگاه تعیین و مشخص شود.

معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان دامه داد: البته باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا با مشکل مواجه شدند که از این رقابتها کنار گذاشته شدند اما این مشکل مربوط به امروز نبوده و حدود سه الی چهار سال است که از کنفدراسیون آسیا تذکراتی داده شده بود اما به این تذکرات و قوانین بی‌توجه بودیم.

شکوه‌فر در ادامه به ورزش گیلان اشاره کرد و گفت: ورزش گیلان ظرفیت بی‌نظیری دارد و استعدادهای خوبی نیز در این استان در رشته‌های مختلف ورزشی وجود دارد.

معاون امور حقوقی مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به ماده ۸۸ اشاره و اظهار کرد: با این وجود با مشکلات عجیبی دست به گریبان هستیم و با توجه به اینکه در بند سه اصل سه قانون اساسی ورزش رایگان است اما برای اجرای آن مشکلاتی وجود دارد که از ظرفیت ما خارج است و باید در تعامل با همه قوا دنبال راه حل آن باشیم که یکی از این موارد نیز ماده ۸۸ است که باید اماکن ورزشی را به مناقصه بگذاریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha